Jak na běh

23. june 2013 at 13:45 | Chloe |  ANA, Tattles, Diets, Others
beach, happiness, ocean, running, sunset


Lidé se běhání někdy zbytečně bojí. Jde však o ten nejjednodušší způsob, jak spálit velké množství kalorií a navíc zadarmo. Zabírá navíc i na takzvané faldy na bocích. Zlepšuje okysličení organismu a vypustí endorfiny, což je nejlepší lék na vystresovanou mysl.

Start - Pokud byste ráda běh vyzkoušela, ale po pár metrech jen těžko chytáte dech, doporučuje Matt Roberts (os.trenér Naomi Campbell) střídat ho s chůzí. 4minuty jděte a poté jednu minutu utíkejte. Jakmile se vám vylepší fyzička, intervaly, kdy běžíte, se přirozeně prodlouží!

V terénu - Při běhání venku spálíte v porovnání během na pásu až o 40% více kalorií. Proč ? Částečně za to může nerovný terén a také nutnost překonávat odpor větru.

Buďte stratég - Trenér Matt doporučuje, abyste vždy o svém tréninku přemýšlela jeden krok dopředu. Zvažte, jak dlouho bude trvat, která část bude náročnější a kde přidat i oddechovější fázi. Díky tomu, že si strategii dopředu naplánujete, budete se lépe soustředit a podáte 100% výkon.


Mixujte - Zvolte co nejrozmanitější terén i tempo. V pondělí běhejte do kopců, ve středu na rovině a v pátek si naordinujte sprinty. Duševně se budete cítit méně unavená a vaše tělo získá rychleji kondici.
 

Be the first one to judge this article.

New comment

Log in
  Don't you have your own web yet? Create it for free on Blog.cz.
 

Actual articles

Advertisement