Doporučené potraviny a jejich výhody

23. june 2013 at 14:08 | Chloe |  ANA, Tattles, Diets, Others
FRUiTS, blueberries, food, healthy



1. Jablka
Jablka obsahují hodně pektinu, který vyvolává pocit sytosti.

2. Banány
Jsou rychlým zdrojem energie, stimulují vylučování vody z těla.
Pozor na plody, které nejsou dostatečně zralé, obsahují rezistentní škrob, který je nestravitelný.

3. Hrušky
Vláknina, kterou obsahují, se váže na cholesterol a tím snižuje jeho množství a váže na sebe tukové buňky.

4. Bobulovité plody
Obsahují velké množství látek, které silně bobtnají v žaludku a zajišťují tak pocit nasycenosti.

5. Citrusové plody
Patří mezi nejúčinější spalovače tuků a jsou bohaté na vitamín C.

6. Papaya
Má nízký obsahe kalorií a současně obsahuje velké množství vlákniny.

7. Artyčoky
Obsahují látku cynarin, která pomáhá při detoxikacit jater.

8. Čekanka
Má velmi málo kalorií, obsahuje hořkou látku Intybin, která podstatně zrychluje trávení.

9. Zelí
Jeho konzistence v syrovém stavu vyžaduje dostatečné žvýkání, které podporuje spalování. Neobsahuje také skoro žádné kalorie.

10. Mrkev
Obsahuje velůké množství vlákniny. Nejlepší je syrovou mrkvev nakrájet na proužky a jíst jí k svačině.

11. Brokolice
Jeden z nejprospěšnějších druhů zeleniny - obsahuje mnoho vitamínů a minerálních látek, které jsou nezbytné pro pro rozklad tukové tkáně.

12. Pór
Nejenže obsahuje velké množství vlákniny, ale obsahuje také vápník, který pomáhá při trávení.

13. Chřest
Je téměř bez kalorií (pouze 16 kalorií na 100 gramů), ale je bohatý na kyselinu listovou a rostliná vlákna. Odvádí přebytečnou vodu z těla.

14. Rajská jablíčka
Jsou bohatá na draslík, který optimalizuje krevní tlak.

15. Řasy
Jsou skutečné vlákninovou bombou, navíc obsahují jód, který zlepšuje metabolismus.

16. Zelené bylinky
Poskytují tělu ve vodě rozpustný vitamin B, který podporuje metabolismu.

17. Hrách
I když je poměrně obtížně stravitelný, má velmi málo kalorií.

18. Fazole
Obsahují velké množství vlákniny a ve vodě rozpustných vitaminů, které zlepšují metabolismus.

19. Čočka
Obsahují škrob, který není strávitelný, stejně jako hrách má však málo kalorií.

20. Odstředěné mléko
Obsahuje aminokyseliny, které podporují pocit sytosti.

21. Jogurt
Funguje jako probiotikum, zlepšuje funkci střev a pomáhá hubnout.

22. Plísňový sýr
Je bohatý na bílkoviny, nemusíme ho proto sníst mnoho.

23. Zrající sýr
Netučný sýr a skutečná proteinová bomba. Obsahuje vitamin B12, který aktivuje látkovou výměnu.

24. Mozzarella
Je bohatá na bílkoviny, v zažívacím traktu proto funguje jako dokonalý spalovač tuků.

25. Treska
Osahuje jen malé množství tuku, zato velké množství jódu a proteinů, které aktivují trávení.

26. Oliheň
Její maso je prakticky bez tuku.

27. Okoun říční
Jeho maso je plné aminokyselin, z nichž si tělo vyrábí látky dopamin a noradrenalin, které podporují spalování.

28. Losos mořský
Je snadno stravitelný a bohatý na životně důležité bílkoviny, které při hubnutí zabraňují úbytku svalové hmoty.

29. Langusta
Jeho maso je bohaté na jód.

30. Tuňák (konzervovaný, ve vlastní šťávě)
Poskytuje dostatek omega-3 mastných kyselin, které snižují množství tuku v krvi.

31. Pstruh
Poskytuje mnoho životně důležitých látek, maso má však velmi nízký obsah tuku.

32. Platýz
Obsahují hodně vitaminu D, zlepšuje metabolismus.

33. Humr
Obsahuje velké množství zinku, který udržuje hladinu inzulinu v krvi na normálu.

34. Krevety
Ideální kombinace jódu a zinku, která podporuje spalování tuků.

35. Krůtí prsa
Jsou bohaté na vysoce kvalitní bílkoviny, jejich konzumací zabraňujeme tolik nepříjemnému jo-jo efektu.

36. Telecí svíčková
Má obzvláště nízký obsah tuku.

37. Hovězí játra
Obsahují velké množství vitaminů, které umožňují optimální spalování živin.

38. Roastbeef
Je bohatý na výživné bílkoviny, která podporují spalování tuků.

39. Šunka libová dušená
Obsahuje nízký obsah tuků a proteiny, které zrychlují metabolismus.

40. Žitný chléb
Obsahuje rezistentní škrob, díky kterému vám hladina cukru v krvi stoupá mnohem pomaleji, než po konzumaci bílého pečiva.

41. Celozrnný chléb
Vláknina, kterou ve velkém množství obsahuje, váže tuky, které se pak nemohou ukládat v těle.

42. Knackebrot
Látky, které obsahuje, na sebe v těle vážou cholesterol.

43. Hnědá (přírodní) rýže
Srovnává výkyvy hladiny krevního cukru v krvi. Obsahuje velké množství vlákniny.


44. Chilli
Zrychluje výdej energie a spalování kalorií.

45. Skořice
Zajišťuje, že potřebujeme méně inzulinu, a tak máme menší hlad. Snižuje hladinu tuku v krvi.

46. Minerální voda
Obsahuje vápník, který zajistí, že tělo využije více tuku a zbytek spálí.

47. Káva
Zvyšuje výdej energie a zlepšuje spalování tuků.

48. Zelený čaj
Obsahuje hořké látky, které pomáhají zhubnout a váhu si udržet.

49. Tofu
Je bohaté na bílkoviny a látku, která je podobná jako hormony, které pomáhají při hubnutí hlavně ženám v přechodu.

50. Vejce
Obsahují lecitin, který snižuje hladinu cholesterolu a dále aminokyseliny, které jsou prospěšné při hubnutí.

51. Jahody
Obsahují vitamín C, draslík a železo a co je důležité, patří mezi méně kalorické plody a mají málo tuku. Také obsahují hodně vody a také jsou vhodné pro hubnutí.

52. Nektarinky
Podobně jako meloun i toto ovoce příbuzné broskvi obsahuje hodně vody. V zralém stavu až 83 procent. Kromě toho, že jsou málo kalorické, obsahují draslík a vápník.

53. Ananas
I toto ovoce se vešlo do první poloviny žebříčku mezi plody, které jsou vhodné při hubnutí. Urychluje totiž spalování tuků a zabraňuje tvorbě tukové tkáně.

54. Grapefruit
Ideální ovoce na hubnutí. Látka naringin, kterou grep obsahuje, působí dobře na trávení, reguluje činnost střev a pročišťuje organismus. Také podporuje metabolismus cukrů.

55. Kiwi
Vitaminová bomba. Vitamín C, kterého má kiwi požehnaně, podporuje spalování tuků. Takže i toto ovoce si můžete zařadit do diety.

56. Švestky

Ideální spojení vápníku a fosforu velmi dobře působí na kosti. Kromě toho má hodně vlákniny a také železa a vitaminů. V ovoci je asi 10 procent cukru.
 

Be the first one to judge this article.

Comments

1 Eve* Eve* | Email | Web | 23. june 2013 at 15:36 | React

Ovoce, nejlepší. :)

2 Zoey* Zoey* | Web | 23. june 2013 at 16:07 | React

Wow, super seznam :*

3 Andee Andee | Web | 25. june 2013 at 17:23 | React

Senza clanek, super vedet a super papat - takze proste super :-D

New comment

Log in
  Don't you have your own web yet? Create it for free on Blog.cz.
 

Actual articles

Advertisement