6.6.

6. june 2013 at 19:25 | Chloe |  My diary + Me

Plány na zítřek se nakonec obnovily. Super :) Snad to počasí zase nepokazí !
Dnešní nálada dobrá, jenom jsme měli moc hodin. A ve škole stereotyp. Není tam co dělat :D
Chvilkama mě štvou spolužačky. Pořád jí čokolády, buena, firorky, buchty a tak - tím mě samozřejmě neštvou, ale každý den se ptají dáš si, dáš ? Dej si .. divej jak se to na tebe krásně usmívá. Ony s vysmývavým pohledem, já vždycky odpovím ne, ony ještě pak kroutí hlavou, lítostně se na mě podívají, pak na sebe a mají takové divné pohledy. Srandu beru a že mají zájem, ale když to je takhle každý den už mě to začne fakt začíná srát :D
Dnes jsem měla strašnou chuť na nějakou sušenku. Cítím, že zítra bude nějaký přežer. I když půjdu večer pryč.
joo, a dnes jsem si nastavila obědy. Máti už chtěla nabíjet a já tam mám kolem 800. Co mi zbývá.
Ale dala jsem si dobré, zítra mě čeká vepřové s mrkví a bramborem. Snad to moje vůle překoná a sním jenom pát soust a dokážu do odnést, než to celé sežeru :D

PS: Viděly jste někdo film Now is good (Teď a tady)
Vím, že prostě budu mít o víkendu ten výžer. Co si koupit, aby to ukojilo moje chutě na sladké a zároveň by to bylo málo kalorické (banány a spol. mě neuspokojí)
vím totiž, že když to na mě příjde tak klidně sežeru i Milku co tam máme.
Doporučí někdo něco ? :D


Snídaně: Jogobella Light třešňová
Svačina: x
Oběd: 3 malé měsíčky jablka
Svačina: půlka Ovofitu, 150g sušených švestek
Večeře: 3 plátky okurky, půlka krajíce chleba, 2 plátky šunky

Pohyb:
Leg scissors - 50
Sedylehy - 100
Sklapky na břicho - 750
Kmitání nohou - 150 na obě strany

Pití: voda, čaj - kolik netuším, kafe s mlékem
 

Be the first one to judge this article.

Comments

1 gianna-ana gianna-ana | Web | 6. june 2013 at 19:38 | React

Teda dneska to máš hodně dobrý. :) Je toho fakt maličko. Něco málo kalorickýho a sladkýho.. noo já si většinou dám nějakou müsli tyčinku (Fitness,Fit fruit..). A nebo müsli s jogurtem třeba. To se dá.. A nebo si prostě něco malýho dopřej :)) Myslim, že ty si to můžeš v klidu jednou za čas dovolit. :))

2 Tess Tess | Web | 6. june 2013 at 20:40 | React

Já bych volila asi přiměřenou míru piškůtků( obič) nebo rýžový chlebíčky v čokošce... Uf, dělám si chutě sama sobě! :D

3 FairySkery FairySkery | 6. june 2013 at 21:37 | React

Já bych volila hrnek kefíru a rýžovej chlebíček, zasytí to fakt luxusně, kefír zaplní žaludek a chlebíček v tom nabobtná, takže nemáš pocit hladu. =)

4 Andee Andee | Web | 7. june 2013 at 12:11 | React

Ahojky, máš toho šíleně malinko... radši se najez normálně a ne malinko a pak spoustu, všechno by se ti usadilo protože by si tělo dělalo zásoby na horší časy ;-) mě zasytí ovesná kaše, vlastní výrobou navíc vyjde míň kaloricky než ta z pytlíku ;-) jinak tradičně -musli (tyčinky), piškoty, ochucený tvaroh a víc pohybu a nemusíš se ničeho bát ;-)

5 Blair Blair | Web | 7. june 2013 at 18:17 | React

Nechces sa spriatelit ? mas krasny blog :)

New comment

Log in
  Don't you have your own web yet? Create it for free on Blog.cz.
 

Actual articles

Advertisement