May 2013

Co dělat, aby jsi nesnědla sladkost

28. may 2013 at 17:55 | Chloe |  ANA, Tattles, Diets, Others

1. Nalakuj si nehty
2. Vyčisti si zuby
3. Dej si žvýku
4. Udělej si náramek z bavlnek, nebo se prostě nějak zaměstnej
5. Zacvič si
6. Napij se pořádně vody
7. Vzpomeň si na thinspo .. Na ty dokonalé holky, které to dokázaly. Můžeš být jedna z nich!
8. Motto : Vteřinu na rtech, roky na stehnech
9. Opakuj si: Chutě jsou jen pocity a ty ty pocity překonáš !
10. Stoupni si na váhu (a před tím i klidně vypij hodně vody)

Takové motta, které najdeš všude :)
Některé z nich mi docela pomáhají :)



27.5

27. may 2013 at 21:29 | Chloe |  My diary + Me

Ráno jsem vstala s těžkým odhodláním, že hladovku vydržím a nenechám se přece jídlem ovládat ! :D
Mám teď praxi - už mně sice začla minulý týden, ale řekli mně, že je zbytečné tam chodit .. a pak jsem jela na to Slovensko, takže dnes jsem tam šla poprvé. Dělám v reklamní agentuře. Byla jsem z toho trošku nervní :D Zadali mně úkol, který budu dělat doma. Půjdu tam až zase ve čtvrtek :) Takže teď budu mít zase volno :) Odpoledne jsem byla sama doma, tak jsem cvičila a cvičila :) Teď cítím hlad, ale vůbec mi to nevadí. Naopak, užívám si pocit hladu ! :)
Mama mě to ale dnes trochu zkazila. Dělala zeleninové rizoto s kuřecím masem. Nandala mně na talíř a já toho tolik samozřejmě nechtěla, tak když šla pryč vracela jsem rizoto zpátky do hrnce a ona mně při tom načapala :x Tak jsem si musela dát větší porci :( Příště si musím dat většího bacha !

Snídaně: 3 hryzance do jablka a 3 lžičky nízkotučného tvarohu ( cca 30 kcal )
Svačina: x
Oběd: rizoto ( myslím, že takových 250 kcal :( )
Svačina: hryz jablka a níz. tvaroh ( 12 kcal )
Večeře: 2 cherry rajčata ( 7 kcal )

Jak se na to tak dívám, tak kdybych neměla ten oběd tak jsem spokojená ! :D

Pití: 2,5 l vody, káva, 3 hrnky čaje
Pohyb: 10 minut protahování, 150 sedů lehů, 750 sklapovaček


Pro ANA - co to vlastně je ?

27. may 2013 at 20:36 | Chloe |  ANA, Tattles, Diets, Others
Pro ANA je taková komunita lidí.
Komunita lidí, ať už holek nebo kluků, kteří ve svém životě staví na první místo štíhlost. V téhle komunitě nechce nikdo nikomu ublížit, není to o tom, donutit někoho aby byl anorektik nebo bulimik. Nemůže přece nikoho donutit, aby se nenáviděl. Pro ANA je komunita pro lidi, kteří se cítí být nepochopení a třeba i izolovaní od svého okolí. Je to komunita, v níž si lidé mohou otevřeně s kým popovídat, podpořit se. Respektujeme své názory a nepřejeme si navzájem nic zlého. Držíme při sobě, podporujeme se a radíme si, jak dosáhnout svého (Anina) cíle. Většina, kdo k nám nepatří, nás nepochopí.
PRO-ANA, DRŽME PŘI SOBĚ, V JEDNOTĚ JE SÍLA A SPOLU VÍC DOKÁŽEME!


Jablkový salát s rajčaty

27. may 2013 at 20:01 | Chloe |  Recipes

Na netu jsem našla tenhle recept .. nevím jestli to vyzkoušet, protože ta kombinace je taková netradiční :D Co myslíte kočky ? :P vyzkoušeli jste ho třeba některá ? :D

Ingredince: 2 rajčata, 1 jablko, půl balení ledového saláty, hrst ředkviček, 3 polévkové lžíce šťávy z citrónu, špětka drceného pepře

Příprava: Rajčata nakrájíme na měsíčky, přidáme nakrájený ledový salát, jablko na kousíčky a ředkvičky (buď taky na kostičky nebo nastrouhat), šťávu z citrónu a pepř. Dobře promícháme. Dáme odležet do lednice.

Test poruchy příjmu potravy

27. may 2013 at 19:47 | Chloe |  ANA, Tattles, Diets, Others
Tak podle tohle testu máte zjistit jak na tom jste. Myslím sice, že většina z nás si je vědoma toho jak na tom je :D , ale kdyby si to některá z vás chtěla vyzkoušet, tak dotoho :) :


A tady ještě můj výsledek pro informaci :D

1. negativní vztah k sobě, k jídlu|||||||||||||||||||||||||||89%
2. mentální anorexie||||||||||||||||||||||||||||||92%
3. bulimie||||||||||||||||||||||||75%
4. záchvatovité přejídání||||||||||||||||||||||||78%
5. deprese|||||||||||||||40%
6.perfekcionismus|||||||||||||||||||||||||||83%
7. nedostatek informací||||||10%



Menší sklapovačky

27. may 2013 at 19:32 | Chloe |  Exercise
Taky takové cvičení podle mě. Možná to dělá víc lidí, to nevím, nicméně to sem přesto hodím :D

Takže ..
Lehni si na postel (nebo něco jiného) a vystrč horní polovinu těla z ní. Já mám třeba na posteli položený zadek a ještě kousek zad. Nohy skrčím a dám si pod kolena polštář. Teď už jen stačí, když zatneš břicho, ruce dáš za hlavu a břichem - né hlavou - se budeš dotýkat lokty kolen. Cvik prováděj pomalu, né rychlým švihem (musíš si tu bolest vychutnat :D)

Tak doufám, že jsem někoho aspoň trochu inspirovala :D

Kmitání nohou

27. may 2013 at 19:22 | Chloe |  Exercise
Je to takové kmitání podle mě. Vždycky mě z toho bolí břicho, stehna a zadek.
Dělej to tak, že si lehni na postel k pásu. Nohy si dej do vzduchu a zadkem buď už na posteli. Lehni si na bok, hlavu si podepři - to není zas tak nutné. Dbej na správné držení těla, neprohýbej se. Záda drž rovně. Nohy si natáhni a kmitej - zvedni horní nohu - stačí mírně a vraťte do původní polohy. Nohu úplně nepokládej a neustále se udržuj v kmitání. Někdy kmitám i obuma nohama naráz.

Vím, že kmitání je docela profláglé a každý ho zná. Ale kdyby náhodou ..
:-D